allting känns magiskt

Här kommer massor med bilder från mitt påsklov. Ett väldigt fint sådant.
Lovet började med att jag åt sushi för första gången i mitt liv. Detta tillsammans med Jenny, Josse, Mellis och Klara. Och som tur var gillade jag det!
Dagen efter var det middag med gamla fyran hemma hos Julia. Alltså, ännu mer mat.
En kväll drog vi till Teresia och hade mysfest och spelade spel och midnattskubb
På skärtorsdagen fyllde jag nitton vårar och firade det med picknick högt uppe på ett berg tillsammans med fina vänner (höhö har mat i munnen)
Lovet avslutades med att åka till Kolmården med familjen. Det var mycket fint.
Har även hunnit med fin filmkväll med bullätande, studentfest och fin sång på krogen.
Lovet har som sagt varit mer än grymt

förhoppningar och regnbågar
Postat av: Meadowlarks

Men heja för hennahåret! Blev ju skit bra bruden! Puss!

2011-04-26 @ 12:02:48
URL: http://meadowlarks.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja eller hur, och kul att du tyckte de med!



Jättehärliga bilder!

2011-04-26 @ 19:41:56
URL: http://oohyeah.webblogg.se/

Vad har du för fint att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon fin liten blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0