saknar dig fast du står här mitt framför mig

Är oldschool och gör en blandskiva (iställef för ett äkta blandband) till pojken. Får en klump i magen som blandas med lycka när jag inser att jag försvinner härifrån om två veckor för att sedan återvända två månader senare. Hej Thailand, hej Vietnam. Pussas lite och skjuter iväg tanken en stund. Försöker på alla sätt och vis känna julstämning men det verkar rent utsagt omöjligt. Iår igen.

förhoppningar och regnbågar
Postat av: Therese

Förr gjorde man väl blandband... Så himla synd att det är svårt att spela upp dem numer!! Annars hade jag nog haft väldigt många att ge till folk...!

2011-12-23 @ 18:18:17

Vad har du för fint att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon fin liten blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0