upside down and inside out

I övermorgon lämnar jag den här stan. Tänkte att det kunde vara vår när jag kommer tillbaka i början på mars. Det skulle vara fint i alla fall. Undertiden hade jag tänkt att värma mig i Thailand. Efter fyra månader med konstant kyla i kroppen som aldrig vill försvinna känns det som det behövs. Och hoppas att allt känns lite bättre när jag kommer hem, lite lättare. Det är jobbigt att kämpa i motvind.

(förresten om det är någon som skulle kunna berätta för mig hur man byter teckensnitt i inläggen och får rubriken i mitten skulle jag vara väldigt tacksam)

förhoppningar och regnbågar
Postat av: e

vad mysigt att du har bytt blogg (jag menar det är ju alltid fint med förändring)

åh, ja!! illusion är mitt bästa ord. vad fint. hihi.

2011-02-14 @ 17:32:29
URL: http://pressanykey.blogg.se/
Postat av: julia

jag vet hur man gör om jag får leta lite bland koderna. fast jag är sämst på att förklara så om du inte fixat det innan nästa gång vi ses så kan jag kanske hjälpa dig! wiiiie. jag älskar din nya blogg ju (det lilla som skrivits hittils) puss på dig finis.

2011-02-15 @ 02:04:28
URL: http://honungsgatan.blogg.se/

Vad har du för fint att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon fin liten blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0