det sitter fint med världens finaste och underbaraste emmaboda

Största bildbomben och Emmabodafestivalen var underbart, igen. Trodde förra året skulle vara svårslaget men fy tusan vad fin det var. Ätit alldeles för många mackor med mjukost och chips, bott i lera, dansat under en himmel som ständigt regnade, fina natt- och morgonpromenader, suttit fast i avspärringsband tillsammans med femton personer till och sedan försökt flytta hela klungan, firat Max och Oscars födelsedag, sovit för lite, stått längst fram på Moto Boy, nästintill krossat nacken på Skrillex, haft Converse som drunknat i leran, ätit langos, pussat en rad söta pojkar, dansat hela nätterna, hållt i handen, träffat BD-fans, fått världens största skoskav, sett fina band som First aid kit och jj, hängt med världens finaste vänner, träffat underbara nya människor och dygnat. Festivallivet är det bästa och så är det bara. Dessa dagar hör till de bästa i mitt liv. Fyra dagar av kärlek och lycka. Nu har jag otroligt mycket ångest över att vara hemma och känner mig ensammare är någonsin. Vill inte vänta ett helt år på att få uppleva samm sak igen. Vill inte vakna upp ur bubblan.

förhoppningar och regnbågar
Postat av: rebecka

så fint det verkar ha varit. och jag känner igen mig med det där med ångesten.

2011-08-02 @ 10:54:44
URL: http://gbgregn.webblogg.se/

Vad har du för fint att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon fin liten blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0