minns bara allt det bra

Efter tiodagariradjobb så är jag äntligen ledig. Fast förutom att jobbar har jag hunnit
  • Ha bästiskväll med Marie och ätit ute, kollat på film och ätit upp ett helt paket glass
  • Nästan lärt mig spela Försent för Edelweiss på gitarr
  • Ätit ofantliga mängder vattenmelon
  • Cyklat runt hela stan med arbetsansökningar
  • Haft fin soffmiddag med två av mina finaste vänner
Och imorgon är det bara en dag kvar till älskade fina Emmaboda och jag börjar bli megapepp. Förutom att det ska regna. Men äsch. Ursäktar för dålig uppdatering och tråkiga inlägg, ska bli ändring nu när jag är ledig och har ett liv igen. Och juste, kolla gärna in min flickr!

förhoppningar och regnbågar
Postat av: Juliet

Vattenmelon. MUMS.

2011-08-02 @ 05:37:28
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Vad har du för fint att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon fin liten blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0