varje gång du möter min blick blir min värld en aning större, varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

+
Målar naglarna turkosa för att pigga upp den gråa hösten. Hittar mammas gamla skor som är ganska så tjusiga. Lyssnar sönder den här underbara låten. Fyller på min novemberlista, november, det är kallt nästan höst nu, jag går runt ditt kvarter.
++
Funderar på min egna "Bucket-list" som i filmen med samma namn. Och imorgon ska jag och Mellis och lyssna på Tingsek på teatern. Alltså som sagt, livet är fint denna månad.

förhoppningar och regnbågar
Postat av: G<3H

allt låter superfint, precis som dina naglar! hoppas du får många pussar imorgon, tihi!

2011-11-22 @ 23:36:44
Postat av: Julia

åh så himla fina skor

2011-11-23 @ 17:26:52
URL: http://skywalker.devote.se
Postat av: J.

Så himla fint!

2011-12-09 @ 15:21:03
URL: http://mondaymind.blogspot.com/

Vad har du för fint att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon fin liten blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0