värm min hand i ett iskallt IKEA-land

gif här
+
Sista dagen innan hela julkarusellen drar igång på allvar. Mitt hår är trassligare än det varit på månader. Snön kommer aldrig och julen kanske blir grön. Snart är det endast en månad kvar tills jag och min bästa vän ger oss ut på äventyr. Och det enda jag vill är att stanna tiden.
++
För november trodde jag skulle bli årets jobbigast månad. Dagar av mörker, kyla och ensamhet, svåra att överleva. Så fel jag hade.

förhoppningar och regnbågar
Postat av: Julia

Seth <3



Fint livet ditt verkar bubbligt och bra, det är alltid så himla fint när livet blir så och man är så himla rädd att det ska sluta men så gör det inte det och man kan inte sluta le, och tar det slut så gör det inget för man är så glad ändå.

2011-12-13 @ 23:59:31
URL: http://shelivesinafairytale.blogg.se/

Vad har du för fint att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon fin liten blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0