alla längtar någon annanstans

Läste klart Udda, fin bok, och drack massa vaniljte i min storstora tekopp (kan förövrigt säga att det har luktat vaniljte i mitt rum hela dagen). Drog till Magasinet, ett hus i min stad som drivs av kulturföreningen Bergatrollen, och mötte Mellis. Vi tänkte lämna kläder och hitta nya fynd i deras gratisaffär men tyvärr var det stängt. Så vi hängde lite i solen istället. Igår var jag i Jönköping och kikade runt lite, förhoppningsvis, om allt går som det ska, att jag får jobb o lägenhet och så, flyttar jag i vår någon gång. Och sedan börja plugga till hösten. Vill att tiden ska gå fortare. Snart är det också endast hundra dagar kvar tills jag och min bästa vän ger oss ut på vår livs resa, så snälla tiden, skynda på lite nu va.

förhoppningar och regnbågar
Postat av: Rosita

Vilka fina bilder och åh, vilken resa?

2011-09-26 @ 21:07:40
URL: http://fewlix.blogg.se/

Vad har du för fint att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon fin liten blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0