musiken slutade aldrig

Har glömt att berätta att jag fick världens bästa studentpresent, en resa till älskade London! Drar iväg med mamma och syster i slutet av September och shoppar och lever fint Londonliv. Snälla ni, kan ni ge mig massa tips på secondhandbutiker jag borde besöka?

förhoppningar och regnbågar
Postat av: Hanna

Åh, vad roligt att du ska dit. Typ världens bästa stad.

Jag har inte direkta tips på speciella second hand-butiker, utan mer platser jag tycker du ska åka till. På Oxford Street finns ju H&M, Topshop, Urban Outfitters, Primark (ett tips, gå inte in där om du tycker det är jobbigt med mycket folk, helt hysteriskt och jag fick smått panik) osv. Om du åker till Notting Hill och går till Portobello Road finns det några second hand/vintage/antikvitetsbutiker där. I Camden finns helt enkelt både skit och fina grejer. Gå runt hela marknaden och kolla på allt (bara att vara i Camden är smått fantastiskt, kan vara ett av de bästa ställen). När jag var där i april gick vi till Brick Lane också. Kollade inte så mycket i affärerna/stånden men jag tror om man hade ork att leta och titta ordentligt hade man antagligen hittat massa fina grejer! Ett annat tips är att åka till Covent Garden. Ville vara där jämt och det var även där jag köpte min ljusrosa Docs. Så om du vill köpa fina Dr Martens i en snygg affär; gör det där, inte i Camden.

Du kan ju också kolla Karins Londontips också, hon har antagligen lite mer koll än vad jag har: http://caryw.blogg.se/2011/april/utkast-april-17-2011-1.html

Du får fråga mer om du undrar något annat! Puss

2011-08-03 @ 12:08:34
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh, vilken underbar present, vill också!!!

2011-08-04 @ 09:19:36
URL: http://lenasvanbergs.blogg.se/

Vad har du för fint att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon fin liten blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0