dansa fastän du inte är här

I sommar ska jag: Jobba en massa, åka på ännu en festival, Emmaboda, ta mig i kragen och planera hur hösten ska se ut, åka på Allsång på Skansen (hihi), få ordning på livet, träffa Babylove så mycket som det går, försöka få till en resa till Göteborg, ha fina grillkvällar och bara leva livet.


Bästa med sommaren är: Festivaler, utan tvekan. Och långa sommarnätter spenderandes men vänner.

Sämsta med sommaren är: Att den tar slut. Tråkigt men sant. 

Bästa sommarsysslan: Att inte göra någonting, bara finnas. Och festivala och åka på konserter. Och besöka nya spännande ställen och möta nya männsikor.

Ultimata sommarklädseln: Måste nog säga blommig klänning och Converse. Prickig funkar också. Och en tygväska så klart.


Drömsommarresan: Australien, för jag vill lära mig surfa. Arktis skulle också vara häftigt värre. Och självkart vill jag, som många andra, åka till USA.

Finaste sommarminne: Ett av de finaste var sista natten på förra årets Emmabodafestival då jag satt med en väldigt fin pojke och pratade om livet i flera timmar och åt soppa. 

Bästa platsen på sommaren: Göteborg. Går inte att jämföra.

Godaste glassorten: Hallonsorbet, även perfekt för bakisdagar (litet tips bara). Och även glassorter som är en blandning av vanilj och något annat, typ brownie.

Morgondagens sommarsysslor: Njuta av sista ledig dagen innan jag börjar jobba. Så jag borde väl göra något kul kan man ju tycka

På midsommar: Träffade jag Marie, William och Basse och mest hängde, midsommartraditionen.
Om jag var en blomma skulle jag vara: Den var svår, hmm.

Bästa sommardoften: Glassvåffla

Bästa sommaren hittills: Förra sommaren, utan konkurrens. 

Den här sommaren kommer bli: Lika bra som den förra!
Listan hittade jag hos Pauline

förhoppningar och regnbågar
Postat av: frida

åhh din blogg matilda <3

2011-07-05 @ 22:32:15
URL: http://marshimlen.blogg.se/
Postat av: kaaarin

men så kom då till göteborg på sommaren!! supervälkommen är du

2011-07-07 @ 20:21:53

Vad har du för fint att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon fin liten blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0