nu har klockan slagit 12, men jag är uppe många timmar till, för många tankar håller mig vaken, för många tankar om dig.

Har på mig sex stycken tröjor men fryser ändå. Dricker te på hotell. Trivs med jobbet som dagisfröken. Har lite fjärilar i magen och det var längesen. Pratar med saknade Katja som befinner sig i Paris. Räknar ner dagar till det ena och det andra. Känner för en gångs skull att tiden skulle kunna gå lite långsammare. Tror jag börjar trivas lite mer med tillvaron, i alla fall för stunden. Och imorgon drar jag till Stockholm för en kväll och tittar på mina fina vänner som spelar på en krog på Söder. Kommer bli fint.

förhoppningar och regnbågar

Vad har du för fint att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon fin liten blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0